از پزشکان متخصص و عمومی شهرستان شوش تجلیل شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 115
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 391
:: بازدید ماه : 8080
:: بازدید سال : 20769
:: بازدید کلی : 297907
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 7 شهريور 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10:35 صبح روز چهارشنبه 6 شهریور1398 با حضور دکتر عبدالناصر میرشکاک معاون توسعه ی دانشگاه علوم پزشکی دزفول ،  در اتاق کنفرانس بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش از پزشکان تجلیل شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ مهندس علی اصغر حسینی نیک سرپرست شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به دکتر عبدالناصر میرشکاک معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول و پزشکان متخصص و عمومی و همچنین قدردانی از دکتر خلیلیان رئیس سابق بیمارستان نظام مافی ، عنوان نمود : بعد ا رفتن دکتر خلیلیان این مسئولین به صورت موقت حدود دو هفته است که به اینجانب محول شده است ، لذا از پرسنا اداری ، پزشکان و پرستاداران تا انتخاب رئیس جدید انتظار دارم که همکاری داشته باشید تا در اجرای تکریم ارباب رجوع موفق باشیم .

سپس دکتر میرشکاک معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن تبریک روز پزشک ، روز کارمند و روز داروسازی ، به حدیثی از سرورو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اشاره کرد و گفت : « اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتُحَوَّلَ اِلی غَیرِکُم /// بدانید که نیازمندیهای مردم به شما، از نعمتهای الهی بر شماست. پس از این نعمتها خسته نشوید که هر آینه به سوی دیگران سوق یابد.» فرصت خدمت کردن به مردم نعمتی از که خداوند به ما هدیه کرده است لذا از نعمت خداوند ملول نشویم و اگر ملول شدیم خداوند ما را از این نعمت صلب می کند.

وی افزود : کار ما در واقع کاری است که درک درستی از آن نیست و یکی از دلایل آن این است که دانش این کار را ندارند و دوم تبلیغات وحشتناکی است که علیه مجموعه ی پزشکی به صورت کل « پزشک ـ پرستار و....» و هر کسی که می خواهد کاندیدا شود یکی از جاهایی مکه می توان آن را مورد تخریب  قرار داد همین حوزه ی پزشکی است ؛ چون همه فکر می کنند فوق تخصص علوم پزشکی را دارند و نمی شود هم مستقیم به آنها گفت شما چیزی از «پزشکی و پرستاری» اطلاعات نداری هر چه هم مقاومت داشته باشی شما را به خاطر شلوغ کاری سیاسی بد جلوه می دهند و در مجموع دیوار ما یک دیوار کوتاه است هر کسی هم که می خواهد از این دیوار بالا می کشد .

معاون توسعه ی دانشگاه علوم پزشکی دزفول پس از شنیدن درد دل ها و نیازمندی های بیمارستان و موارد شخصی پزشکان تصریح نمود : « تعمیر و تجهیز آزمایشگاه بیمارستان ـ تأمین وسایل اتاق عمل برای جراحی های چشم ، تأمین گاید لاین ارتوپدی و.....» نیازمندی های به حق این بیمارستان است و من از سرپرست بیمارستان نظام مافی می خواهم که در این خصوص درخواست های خود را  در اختیار ما بگذارند تا در سفر بعدی خودم به همراه معاونت درمانی جهت رفع این مشکلات برای رفع این مشکلات در اولین فرصت اقدامات لازم به عمل آید .

 

در پایان این آیین از پزشکان متخصص و عمومی بیمارستان نظام مافی  با اهدا لوح تقدیر و یک شاخه گل تجلیل به عمل آمد .

 



:: بازدید از این مطلب : 3253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.